Tuesday, June 7, 2016

Edit My Look Book Page




Good day everyone!
I'm feeling so stress. I have this feeling since this morning. Let it this straight, I don't like Finnish language anymore. Sadly, I still have the last test left before summer vacation starts. However, tomorrow is a new day. Yay! I finally edited my Look Book page, which I should've  done while ago. But don't have time for it. Now you can check my look book from the beginning, I linked it all and hopefully it will work.

สวัสดีค่ะ
ยังรู้สึกเหมือนผีเข้าผีออกตั้งแต่เมื่อเช้า ไม่แล้ว แป๋มพูดได้เลยค่ะ ว่าไม่ชอบวิชาภาษาฟินแลนด์อีกต่อไปแล้ว อะไรจะยากขนาดนั้น ยังเหลือสอบอีกเดือนหน้า ยังไงก็ชั่งพรุ่งนี้ก็คือวันใหม่ ในที่สุดแป๋มก็ได้แก้ไขหน้า Look Book ควรจะทำตั้งนานแล้วแต่ไม่มีเวลา ตอนนี้แป๋มใส่ลิงค์ไว้ทุกรูป หวังว่ามันจะใช่ได้

God dag!
Jag känner mig stressad. Och har samma känsla sen i morse. Jag måste säga det rakt, jag tycker inte om finska mer. Och jag har ännu ett sista prov innan sommar lov börjar. Spelar väl inget roll, imorgon är en ny dag. Yeah! Jag gjorde lite om min Look Book sida på min blogg, vilken som jag borde göra för längesen.
Men har inte tillräcklig med tid. Nu kan ni se bilder från i börja, jag satt alla linkar och hoppar de funkar också.

Have a nice day! 
Ha en fin day! 

No comments:

Post a Comment