Thursday, November 10, 2016

A Snowflake Is A Winter's Butterfly








Sweater, Gloves & Tights : KappAhl /  Coat, Skirt & Hat : H&M / Earrings : Chatuchak Market 


Good day, everyone!
I just want to say hello and confessing I forgot that I still have a blog.
School is so stressful. What can I say. And so many things have happened lately.
I'm wishing for a better year, next year and can't wait to see my family again on Christmas Day.
I get a Christmas feeling when I see snow falls but hate the cold winter even it's beautiful.
Everything is perfect in Finland except the winter.
Not just the cold winter that I don't like, it's clothes that I'm not happy with!
There's always black, white, grey and dark blue in the shops.
It's dark outside but it doesn't mean we have to put the dark color on.
I only wished  they were more color.

Have a nice day. <3

--------------------------------------------------------------------------------------------

God dag, alla!
Jag vill bara hälsa och vill erkänna mig att glömde jag har fortfarande en blogg.
Skola är så stressad. Så mycket kan jag inte säga och andra saker har hänt i sena tider. 
I önskar nästa år skulle vara ett bättre år och kan inte vänta att träffa min familj igen på julen.
Jag har en jul känsla när jag ser snör faller men hatar en kall vinter även det är fin ute.
Allt är perfekt här i Finland förutom vinter.
Det är bara inte en kall vinter som jag tycker inte om, det är också kläder. Jag är inte nöjd med det.
Det finns alltid svarta, vita, gråa och mörka blåa i butiker.
Fast det är mörkt ute betyder inte att alla måste sätta mörka kläder på sig.
Jag önskar det var mera färger.

Ha en bra dag. <3



6 comments: